پاتوق دختر پسرای ایرانی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید حتما نظر بديد. امیدوارو با ما لحظات خوشی داشته باشید..
نويسندگان
16 مرداد 1389برچسب:, :: 1:33 :: نويسنده : حمید رضا

شما پرحرف هستید یا كم حرف!

صحبت كردن یكی از نیازهای طبیعی انسانهاست و اگر بخواهیم حق مطلب را بهتر ادا كنیم، باید بگوییم حرف زدن یكی از مهارت‌های زندگی است كه برای توسعه و تداوم روابط سالم و مستحكم لازم است
همچنین نحوه سخن گفتن و عادت‌های كلامی تا حد بسیار زیادی بازگوكننده شخصیت افراد است. بعضی از مردم آنقدر حرف می‌زنند كه همه ترجیح می‌دهند از مصاحبت با آنها اجتناب كنند، و برخی دیگر آنقدر كم‌حرف‌اند كه حتی در زمانی كه به حرف زدن احتیاج هست نیز از اینكار طفره می‌روند.

در اینجا ما پیشنهاداتی به شما ارائه می‌دهیم كه نه فردی پرحرف و خسته كننده باشید و نه فردی منزوی و خجالتی. مثل تمام جنبه‌های زندگی حفظ تعادل بهترین گزینه است.

منبع-ir-teb
چه مواقعی پر حرف می‌شویم

وراجی كردن و مسلسل وار حرف زدن، شاید برای شخص سخنگو لذت بخش و دل انگیز باشد اما مسلماً اگر نظر شنونده را هم بپرسید، تناقض این نظرات كاملاً‌ برایتان مشهود خواهد بود.
گاهی مواقع پرحرفی بجز دلایل شخصیتی می‌تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد، از جمله وقتی:
عصبی هستیم یا احساس ناامنی می‌كنیم
اغلب مواقع وقتی حس تعادل درونی ما دچار نوسان می‌شود و احساسات ضد و نقیض ما را احاطه می‌كند، ناخوداگاه سعی می‌كنیم این احساس را با تند‌تند حرف زدن جبران كرده و بپوشانیم.
در چنین مواقعی آنچنان با جدیت به حرف زدن ادامه می‌دهیم كه گویی برای جلوگیری از برقراری سكوت مسئولیتی به عهده ما گذاشته شده و وظیفه داریم برای ادای این وظیفه دست به ایراد هر سخنی بزنیم حتی اگر این سخنان كاملاً بی‌ربط و بی‌معنی بوده و فقط جنبه حرافی داشته باشد.
اما اگر حرف چندان جالب توجه، باارزش، و مهمی برای گفتن ندارید، نباید بابت این سكوت زیاد نگران باشید و خود را مجبور به سخن گفتن بدانید. با این آرامش كنار بیایید و اجازه دهید احساس نیاز برای گفت‌وگو كردن روند طبیعی خود را طی كند و خود به خود به جریان بیفتد.
وقتی درباره خودمان صحبت می‌كنیم
صحبت كردن درباره خود بزرگترین اشتباهی است كه همه مردم مرتكب می‌شوند. حتماً تا بحال با افرادی كه دائماً‌ در حال بازگو كردن خاطرات و تجربیات شخصی هستند مواجه شده‌اید، ‌آنها در قبال كوچكترین كلامی كه از طرف شما گفته شود سیلی از حرفهای خسته كننده را به سوی شما روانه می‌كنند و هیچ توجهی نیز به بی‌قراری و كلافگی شما نشان نمی‌دهند.
«برای دیگران سخن بگویید نه به‌خاطر خودتان» این قانون طلایی همه جا جواب می‌دهد. درست نیست كه هدف ما از صحبت كردن صرفاً شخصی باشد و تنها برای درد و دل كردن و سبك شدن باب گفتگو را باز كنیم.
مثل تمام رابطه‌های دو طرفه در اینجا هم باید به طرف مقابل توجه نماییم و برای آنها احساس ارزشمندی به ارمغان بیاوریم. اما اگر فقط بخواهیم درباره خودمان صحبت كنیم و فقط نفس خود را ارضا كنیم، همان بهتر كه فقط و فقط خودمان مخاطب حرف‌هایمان باشیم.
برای اینكه متوجه شوید سخنانتان چقدر برای طرف مقابل خسته كننده و كسالت آور است، به زبان بدن آنها دقت كنید.
اگر از حركات و احوالات آنها اینطور برمی‌آید كه تلاش می‌كنند به هر بهانه‌ای از دستتان در بروند، اگر سرشان را در دستانشان گرفته‌اند، اگر به نقطه‌ای دور خیره شده‌اند، ‌یا اگر تلاش می‌كنند بحث را عوض كنند، این بدین معناست كه آنها از سخنان شما خسته شده‌اند.
شایعات بی‌اساس و بدگویی از دیگران
صحبت كردن درباره خصوصیات بد دیگران، و یا مبالغه كردن درباره اشتباهات و نقطه ضعف‌های آنها عادت بسیار زشتی است كه متاسفانه اكثر جمع‌های دوستانه یا خانوادگی به چنین صحبت‌هایی منجر می‌شود.
فقط به این دلیل كه همه اینكار را انجام می‌دهند شما نمی‌توانید خودتان را توجیه كنید و با جماعت همرنگ شوید.

مسئله این است كه اغلب اوقات با اینكه می‌دانیم از لحاظ اخلاقی مجاز به انجام چنین رفتاری نیستیم، اما باز‌هم به ندای وجدان توجهی نكرده و به شیوه غلط خود ادامه می‌دهیم، زیرا با بدگویی از دیگران می‌توانیم بیشتر و بیشتر حرف بزنیم و همیشه سوژه داغی برای ادامه گفت‌وگو داشته باشیم.
اما یادتان باشد مردم همیشه برای كسانی كه در چنین مواقعی سكوت اختیار كرده و از موقعیت‌هایی كه منجر به بدگویی از دیگران می‌شود كناره گیری كنند، ‌احترام بیشتری قائل هستند.
اگر شما در همان برخوردهای اولیه از دیگران انتقاد كنید مسلماً در نظر آنها فرد قابل اعتمادی به نظر نمی‌آیید. در چنین موقعیت‌هایی سكوت شما بر بزرگی و احترام‌تان می‌افزاید.
وقتی كه حرف مناسبی برای صحبت كردن ندارید
عقلا همیشه می‌گویند «وقتی حرف باارزشی برای گفتن ندارید، بهتر است كه چیزی نگویید و سكوت اختیار كنید» به حق كه نصیحت به جایی است اما واقعاً چه تعداد از ما به این جمله عمل می‌كنیم.
چه مواقعی كم حرف می‌شویم
منزوی و گوشه گیر شدن كار ساده ایست، این‌طور نیست؟ در چنین مواقعی ما از برخورد با افراد تازه وارد اجتناب می‌كنیم و ترجیح می‌دهیم هیچ‌گام مثبتی برای خارج شدن از خلوت آرامش و تنهایی خود بر نداریم.
در بیشتر مواقع اگر برای صحبت كردن و معاشرت با افراد جدید از خود علاقه نشان ندهید، فردی خود شیفته و مغرور به نظر میایید، پس سعی كنید از لاك تنهایی‌تان بیرون بیایید و شما اولین نفری باشید كه دست دوستی به سمت دیگران دراز می‌كنید.
البته تمام ما لحظاتی را تجربه كرده‌ایم كه به دلایل خواسته یا ناخواسته‌ای دچار بی‌حوصلگی و كم‌حرفی شده باشیم. شاید بتوان برای ایجاد چنین حال و هوایی چند دلیل ذكر كرد:
خشم
یكی از دلایلی كه می‌تواند بطور موقتی باعث كم‌حرفی شود، خشم و عصبانیت نسبت به اتفاقاتی است كه در زندگی همه ما رخ می‌دهد.
یك پیشنهاد برای خلاص شدن از این احساس فراموش كردن مسائل و افرادی است كه شما را خشمگین كرده‌اند. اگر از كسی گله و شكایتی دارید بهتر است به‌جای اینكه خودخوری كنید، با آرامش و خیلی مودبانه با او صحبت كنید و یا حتی به‌صورت غیر مستقیم حرف‌هایتان را بزنید.
صحبت كردن همیشه به شفاف شدن فضا و برطرف كردن بسیاری از سوءتفاهم‌هایی كه در اثر سكوت‌های بیجا ایجاد می‌شود كمك می‌كند.
سعی كنید اگر حرفی روی دلتان سنگینی می‌كند هر چه زودتر آن را به زبان بیاورید قبل از اینكه آنقدر سنگین شوند كه ما بین شما و كسانی كه دوستشان دارید فاصله بیاندازند.
اگر ما یاد بگیریم با چه روشی سخنان خود را بیان كنیم تا منجر به ایجاد خشم و عصبانیت در طرف مقابل نشود، در این صورت به كلید طلایی ارتباطات دست یافته‌ایم و تنها در این صورت است كه می‌توانیم موقعیت‌های تنش‌زا را تنها با چند جمله به ظاهر ساده آرام كنیم.
غرور و كناره‌گیری
بعضی مواقع غرور عامل كناره گیری ما از صحبت كردن با بعضی از افراد شده و این احساس برتری نهفته در درون ماست كه مانع از هم كلامی ما با كسانی می‌شود كه از لحاظ موقعیت اجتماعی یا خانوادگی در سطح پایین‌تری قرار دارند.
آیا تا به حال برای صحبت كردن با مسئول نظافت شركت خود پیش قدم شده‌اید؟ فكر نمی‌كنید كوتاهی شما به این دلیل بوده كه از لحاظ موقعیت اجتماعی او را پایین‌تر از خود می‌بینید؟
خجالت
خجالت یكی از عواملی است كه باعث می‌شود نتوانیم شخصیت و احساسات واقعی خود را نشان دهیم و این احساس مزاحم مانع از ارتباط ما با كسانی می‌شود كه دوست داریم با آنها هم صحبت شویم.
خجالت از احساس عدم امنیت و نگرانی بابت آنچه در مورد ما گفته خواهد شد ناشی می‌شود. اما اگر با خودمان صادق باشیم و نقاط ضعف و قوت خود را پذیرفته باشیم، دیگر نگران قضاوت‌های بعضاً نادرست دیگران نخواهیم بود.
ما موظف نیستیم كه همه را تحت تاثیر اعمال و رفتار خود قرار دهیم. اجازه ندهید خجالت سدی شود در مقابل علایق و خواسته‌هایتان و مانع از آن شود كه به راحتی با دیگران سخن بگوید.

16 مرداد 1389برچسب:, :: 1:32 :: نويسنده : حمید رضا

پنج توصیه ساده برای پوست زیبا

شفافیت پوست اولین گام برای داشتن پوستی زیبا است . اما متاسفانه گفتن آن بسیار آسان تر از عمل به آن است. اما خبر خوب این است که پنج توصیه ساده برای پاک سازی پوست وجود دارد که شما را در جاده داشتن چهره ای زیبا قرار می دهد. با پیروی از این پنج اصل ساده در پاک سازی پوست، در مدت زمان کوتاهی به بیشترین حد زیبایی در چهره خود می رسید.

توصیه 1 : پاکیزگی یک کلید است !
شاید این چیز جدیدی برای شما نباشد که بدانید شستشوی منظم صورت ، از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. اما آیا می دانید چگونه باید صورت خود را به درستی بشورید؟ در ابتدا از پاک کننده ای استفاده کنید که مناسب پوست شماست و عاری ازترکیبات معطر و محتویاتی باشد که باعث قرمزی پوست شما شود و نتایج بدتری نسبت به قبل دهد. بعد از هر استحمام از حوله تمیزی استفاده کنید که از بازگشت باکتری ها و سایر مواد از استحمام قبل به پوست شما جلوگیری کند. در انتها، حمام خود را با آب کشی با آب سرد به پایان ببرید تا منافذ بسته شده و شادابی برایتان به ارمغان آورد.

توصیه 2: لمس نکنید!
دست کاری پوست فقط باعث مشکلات بیشتر می شود. به نابراین تا آنجا که ممکن است دستان خود را از صورتتان دور نگه دارید.منطقه عدم لمس در مورد موها نیز صدق می کند بنابراین تاآنجا که ممکن است موهایتان را به سمت عقب ببرید. توصیه این است که شب ها هنگام خواب از هدی استفاده مائید که مانع از ریختن موهایتان روی صورت شود و به حالت پذیری آن کمک بیشتری کند.

توصیه 3: آرام باشید و استراحت کنید!
استراحت و دوری از استرس در بسیاری از مواقع بسیار برای شما خوب است. جای هیچ تعجبی نیست که بدانید پوست شما از این عادات سلامتی بسیار بهره مند می شود..برای مقابله با استرس خود راه هایی را یاد بگیرید، حتی اگر تمرینات تنفس عمیق، یوگا و یا ماساژ باشد . چهل پلک مداوم در هر شب، این شانس را به پوست می دهد که استراحت کند، دوباره جوان شود و به بهترین نحو پاک و سالم به نظر برسد. هر شب اطمینان حاصل کنید که روی بالش تمیزی می خوابیدکه چشمان بسته شما با چربی و باکتری هایی که به وسیله پوست صورتتان ایجاد شده است، تماس پیدا نمی کند.

توصیه 4: هر شب پوست خود را تمیز کنید!
چیزی که هست آرایش شماست . هیچ چیز نمی تواند به اندازه خوابیدن با آرایش منفذ های پوست شما را ببندد وباعث صدمه جدی به پوست شود. شادابترین پوست در هنگام خواب تمیز ترین آنها ست بنابراین آرایش چهره خود را به وسیله یک پاک کننده مناسب یا مخلوط آب و صابون از بین ببرید.

توصیه 5: عاقلانه انتخاب کنید!
هر چیزی که برای پوستتان استفاده می کنید باید بدون چربی باشد. حتی اگر محصولات پاک کنند ه آرایش یا مرطوب کننده ها باشند.بهتر است کرم مرطوب کننده spf داری را انتخاب کنید تا ضد آفتاب شما اثرات سوئی روی پوستتان نداشته باشد. توصیه دیگر در استفاده از لوازم آرایش این است که از لوازمی استفاده کنید که منفذ های پوست شما را نپوشاند.

با دنبال کردن این پنج توصیه ساده، شما در جاده پوستی سالم و پاک قرارمیگیرید. با چین و چروک ها خداحافظی کنید و به پوستی شاداب سلام

16 مرداد 1389برچسب:, :: 1:31 :: نويسنده : حمید رضا

چند جوک با حال عسلی

تركه ميره جبهه تو خاك عراقيا لخت ميشه رو زمين دراز ميكشه بهش ميگن داري چيكار مي كني ميگه دارم به خاك دشمن تجاوز مي كنم

...........................................

دختر: مامان عشق چيه؟
مادر: هيچي مادر - اينو مردا ساختن تا پول ماها رو ندن !

...........................................

تركه مي خواسته بميره وصيت مي كنه من كه مردم يه ميليون خرجم كنين

وقتي ميميره پسرش يه ميليون خر جمع ميكنه

...........................................

يه يارو مسته هي ميرفته رستوران 2 تامشروب سفارش مي داده گارسون مشكوك ميشه ميگه چرا همش 2تا 2 تا سفارش ميدي ميگه يكي واسه خودم يكي واسه دوستم تو شهرستان بعد از مدتي ديگه همش يكي يكي سفارش مي داده گارسون دوباره مشكوك ميشه ازش مي پرسه واسه دوستتون اتفاقي افتاده كه يكي سفارش ميدين ميگه نه من خودم ترك كردم

...........................................

زن رشتیه دیر میره خونه. شوهرش عصبانی میشه! و میگه؟ کجا بودی ؟ زنه میگه تو راه یه نفر بهم تجاوز کرد! شوهره میگه : خب تجاوز 10 دقیق!! بقیشو کجا بودی ؟!!!!!

...........................................

یه مگسه دستشو میندازه دور گردن دوست دخترش میگه : می دونی عزیزم از گه بیشتر می خوامت؟!!

...........................................

دو تا مگس با هم ازدواج میکنن . ماه عسل میرن WC

...........................................

ترکه به زنش میگه : عجب داماد آمریکایی خوبی داریم . زنه میگه چطور؟ میگه من پشت در بودم شنیدم برا اینکه ما بیدار نشیم داشت دخترمونو ساکت میکرد و هی میگفت : ساک ایت! ساک ایت

...........................................

به تركه ميگن يه واحد كوچيك‌تر از مثقال نام ببر. ميگه چس مثقال!

...........................................

اخبار ديروز :
به يك زن رشتي كه در پارك مي‌دويد تجاوز شد
اخبار امروز :
صد زن رشتي در پارك مي‌دويدند !

...........................................

واسه لره دختر نشون مي‌كنن، با سنگ مي‌زندش!

...........................................

ميگن قزوينيا همشون خوش شانسن. آخه شانس جرات نمي‌كنه بهشون پشت كنه!

...........................................

تركه تو قرعه كشي بانك شركت مي‌كنه، براش شيش ماه زندان در مياد!

...........................................

تركه داشته شناي قورباغه ميرفته، لك لك مياد مي‌خوردش!

...........................................

تركه جونش به لبش ميرسه، تف مي‌كنه مي‌ميره!

...........................................

تركه قاضي ميشه بهش ميگن حكم كن، ميگه پيك!

...........................................

اصفهونيا رو از چهار تا چيز ميشه شناخت:
- همشون زيرشلواري آبي راه راه دارن
- هر قلوپ نوشابه كه مي‌خورن به شيشه نگاه مي‌كنن ببينن تا كجاش رفته
- جلوي در واميستن و به جاي اينكه بگن بفرمايين تو، ميگن حالا چرا نميان تو؟
- بستني ليواني كه مي‌خورن حتما درش رو مي‌ليسن

...........................................

تو برام مثل گل مي‌موني، فقط بايد يه چوب بكنم تو كونت تا بشي دسته گل!

..........................................

- جون ميده با تو بريم ماهي‌گيري!
- چطور؟
- آخه هيچكس به اندازه تو كرم نداره!

...........................................

به پدر حسين فهميده ميگن نظرت درباره پسرت چيه؟ ميگه برو بابا هنوز دارم قسط تانك رو ميدم!

...........................................

عزراييل ميره سراغ تركه. تركه خودش رو ميزنه به مردن!

...........................................

به تركه ميگن به نظر شما سيو همان سيب است؟ ميگه نه بابا، من چندتاش رو خوردم، صابونه!

...........................................

تركه رو مي‌برن زير سوال، له ميشه!

...........................................

شب چهارشنبه سوري مي‌بينن تركا بيشترين آسيب رو داشتن. يه آمار مي‌گيرن مي‌فهمن كه اونا آتيش رو بغل ديوار درست مي‌كردن بعد از روش مي‌پريدن!

...........................................

عربه ميره استخر. شورتش سوراخ بوده، غرق ميشه!

...........................................

از تركه مي‌پرسن آقا نظرت راجب به خدا چيه؟ ميگه خدا خوبه، مهربونه، بزرگه، خالق جهانه. ابوالفضل نگهدارش باشه!

...........................................

يه تركه مي‌خواست بره تونس، نتونس (نتونست)!

...........................................

يه روز يه تركه ميره استخر، آهنگ تايتانيك ميزارن غرق ميشه !

...........................................

زن تركه حامله بوده و براي تشخيص جنسيت بچش ميره سونوگرافي. زنه با دكتره ميرن توي اتاق و بعد نيم‌ساعت دكتره مياد بيرون ميگه آقا مژده بچه شما دختره. تركه ميگه آخي، آقاي دكتر بپرس اسمش چيه؟!

...........................................

يه تركه بلال مي‌خوره، تا يه هفته همش اذون ميگه !

...........................................

يه قزوينيه ميره آفريقا و يه بچه سياه پوست ورمي‌داره با خودش مياره. بهش ميگن اين رو واسه چي آوردي؟ ميگه اگه خدا قبول كنه واسه محرم و صفر آوردمش!

...........................................

يه انگشتر ميره قزوين، النگو برمي‌گرده!

...........................................

به تركه ميگن يه جمله بساز كه توش آب باشه. ميگه لوله!

...........................................

يه تركه ميره در يخچال رو باز مي‌كنه مي‌بينه ژله توي يخچال داره مي‌لرزه. ميگه نترس اومدم آب بخورم!

...........................................

زن تركه پنج قلو زاييده بوده و هر كدوم از بچه‌هاش يه رنگي دراومده بودن! تركه ميره دكتر ببينه علتش چيه. دكتره ميگه زن شما به جاي قرص ضد حاملگي، اسمارتيز خورده!

...........................................



يه تركه باباش مي‌ميره ميشه يتيم. مامانش مي‌ميره ميشه دو تيم. همه خانوادش مي‌ميرن ميشه تيم ملي!

...........................................

يادم باشه كه يادت باشه كه يادم بياري كه يادت بدم كه ياد بگيري كه يادم بياري كه هميشه به يادتم و يادت هيچوقت از يادم نميره. اين رو يادت نره.

...........................................

يه روز يه تركه داشته با دوست دخترش توي خيابون راه ميرفته، يه دفعه يه گوز ميده! براي اينكه سه نشه، ميگه باز اين بچه‌ها برام SMS فرستادن!!

...........................................

به تركه ميگن مي‌دوني اولين حيووني كه به مكه رفت چه حيووني بود؟ ميگه هاج زنبور عسل!

 

نظـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر یادت نره
 

16 مرداد 1389برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : حمید رضا

واكنش مغز آدمی در برابر دعاها

محققان ژاپنی به تاثیر عجیب دعا بر روان انسان پی بردند.
محققان ژاپنی در تازه ترین تحقیق خود به تاثیر عجیب و سریع دعاهایی پی بردند كه بیشتر اوقات،افراد در برخورد با هم به صورت تعارف رد و بدل می كنند.
در این تحقیق ثابت شد، واكنش مغز آدمی به این دعاها، مشابه واكنشی است كه در هنگام دریافت هدایای مالی حس می شود و در حقیقت،این دعاها بخشی از اعصاب مغز را كه در هنگام دریافت هدایای مالی واكنش نشان می دهند فعال می كند.
دكتر نوریهیرو ساداتو، از محققان مركز ملی مطالعات اعضا و جوارح در ژاپن، در باره نتایج این تحقیق می گوید،پاداش های مالی و معنوی، اگرچه با هم تفاوت دارند اما در این مطالعه ثابت شد،هردوی این پاداش ها بخش عصبی خاصی از مغز را فعال می كنند و از این نظر به هم شبیه هستند.
این محقق ژاپنی افزود:نتیجه بدست آمده می تواند گام های نخست در مسیر تفسیر و ارزیابی رفتار های اجتماعی پیچیده بشر همچون ایثار به دیگران به شمار می آید

15 مرداد 1389برچسب:, :: 16:7 :: نويسنده : حمید رضا

به ادامه مطلب مراجعه كنيد



ادامه مطلب ...
15 مرداد 1389برچسب:, :: 15:32 :: نويسنده : حمید رضا

کدهای مخفی سیم کارت های اعتباری ایرانسل:
مدت زمانی است که شرکت ایرانسل ، توانسته است با بهره گیری از شرایط و ویژگی های منحصر به فرد و همچنین ارائه سرویس های قابل رقابت با دو اپراتور دیگر بازار خوبی را در جامعه امروزی موبایل ایران فراهم نماید. همچنین اخیرأ قیمت سیم کارت های اعتباری ایرانسل به 15 هزار تومان کاهش یافته است و با قابلیتهایی که به تنهایی فراهم کرده است همانند MMS و GPRS توانسته است استفاده کنندگان زیادی را جدب کند. اما این سیم کارت های اعتباری نیز در دورن خود ترفندهای مخفی را دارا هستند! فعال سازی پیامگیر ، فعال سازی ذخیره شماره ، حذف همه سرویس ها ، دریافت تنظیمات MMS ، دریافت تنظیمات GPRS ، این موارد هستند که به وسیله کد مخفی که با آنها داده میشود امکان دریافت آنها از طریق گوشی امکان پذیر میباشد.

کافی است در گوشی ای که یک سیم کارت اعتباری ایرانسل در داخل آن قرار دارد ، کدهای زیر را توسط کلیدهای گوشی وارد نمایید:

#1*1*3*140*    فعال سازی پیامگیر

#3*1*3*140*   فعال سازی ذخیره شماره تماس گیرنده

#4*1*3*140*   حذف همه سرویس ها
       
#5*3*140*       دریافت تنظیمات MMS

*140*3*6#       دریافت تنظیمات GPRS

15 مرداد 1389برچسب:, :: 15:29 :: نويسنده : حمید رضا

مجموعه 20 عکس پس زمینه برای ویندوز در موضوعات مختلف و در سایز 1024x768 با کیفیتی بالا و در فرمت jpg برای نمونه: 

دانلود

 

15 مرداد 1389برچسب:, :: 15:21 :: نويسنده : حمید رضا

یک کلیپ از کشتی کج ایرانی را براتون گذاشتم امیدوارم رازی باشید پسوند این کلیپ 3gp است

 

دانلود

15 مرداد 1389برچسب:, :: 15:14 :: نويسنده : حمید رضا

آیا میدانستی چشم انسان معادل یک دوربین ۱۳۵ مگاپیکسل است.

آیا میدانستی خورشید ۳۳۰۳۳۰ مرتبه بزرگتر از زمینه!

آیا میدانستی ۵۶% افرادی که دست چپ هستند، تایپیستند.

آیا میدانستی در واشنگتن‌ بیشتر از مردمانش، تلفن وجود دارد.

آیا میدانستی شما نمیتوانید با حبس نفستان ، خودکشی کنید

آیا میدانستی انسان سالانه بیش از ۱۰ میلیون مرتبه پلک می زند!

آیا میدانستی با ۳۰ گرم طلا نخی به طول ۸۱ k/m می توان درست کرد

آیا میدانستی بیشتر سردردهای معمولی از کم نوشیدن آب می باشد.

آیا میدانستی یک لیتر سرکه درزمستان سنگینتراز تابستان است

آیا میدانستی که سیاره اورانوس پانزده قمر « ماه » دارد

آیا میدانستی بلندترین موی سر دنیا ۶ متر است.

آیا میدانستی طول موج نور مرئی بین ۷۰۰ – ۴۰۰ نانومتر است.

آیا میدانستی خورشید کوچک ترین ستاره دنیا است.

آیا میدانستی گران ترین کفش دنیا ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

آیا میدانستی گران ترین سینمای خانگی ۲۱۰ میلیون تومان است.

آیا میدانستی گران ترین بلندگوی جهان ۲۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

یا میدانستی قدیمی‌ترین آدامسی که جویده شده، متعلق به ۹۰۰۰ سال پیش بوده است!

آیا میدانستی در یک سانتی متر پوست شما دوازده متر عصب و چهار متر رگ و مویرگ وجود دارد.

آیا میدانستی کره مریخ با سرعت ۲۴۰ کیلومتر درساعت به دور خورشید میچرخد

آیا میدانستی وقتی شخصی در سریلانکا سرش را از طرفی به طرف دیگر تکان می‌دهد، یعنی “باشه”

آیا میدانستی پل خواجو در زمان سلاطین صفویه در اصفهان ساخته شده است

آیا میدانستی گوش و بینی در تمام طول عمر انسان در حال رشد میباشد و بزرگتر میشود

آیا میدانستی نام پایتخت قرقیزستان بیشکک است و مساحت آن از استان کرمان کمتر است

آیا میدانستی بیش از صد میلیــــــــارد کهکشان تا به اکنون در جهان شناسایی شده اند

آیا میدانستی که اسب ماده سی دندان و اسب نر سی و شش دندان دارد

آیا میدانستی که آب دریا بهترین ماسک زیبای پوست است، البته بخاطر منیزیم و املاح معدنی موجود در آب دریا میباشد

آیا میدانستی که زمین از حیث بزرگی پنجمین و از حیث فاصله با خورشید ، سومین سیاره منظومه شمسی است

آیا میدانستی که زهر مار کبری بیشتر بر روی مراکز تنفسی اثر کرده و باعث خفگی صید می شود

آیا میدانستی کشور بلغارستان از نصف استان کرمان هم کوچکتر است

آیا میدانستی اندونزی چهارمین کشور پر جمعیت دنیا بعد از چین و هند و آمریکا می باشد

آیا میدانستی که ایرانها روزانه بطور متوسط حتی نصف استکان هم شیر نــــــمیخورند

آیا میدانستی وزن ۱ قاشق چایخوری از سیاه چاله ها ۲ میلیارد تن است؛ بله ۲ میلیارد تن.

آیا میدانستی یک سیاهچاله در کهکشان راه شیری است که هر ثانیه ۱۰۰۰ بار دور خود می چرخد.

آیا میدانستی ضریب هوشی انسان های معمولی بین ۸۵ تا ۱۰۵ است.

آیا میدانستی هر تار موی انسان می تواند تا وزن ۱۰۰ گرم رشد کند.

آیا میدانستی چشم انسان معادل یک دوربین ۱۳۵ مگاپیکسل است.

آیا میدانستی سریع ترین عنکبوت دنیا دارای سرعت Km ۱۶ در ساعت است که در افریقاست.

آیا میدانستی یک انسان نهایتاً می تواند با سرعت Km ۳۵ در ساعت بدود.

آیا میدانستی نوعی عنکبوت می تواند ۳۰۰ برابر وزنش را بلند کند.

آیا میدانستی وقتی به خورشید نگاه می کنید صحنه ۸ دقیقه قبل از آن را مشاهده می کنید.

آیا میدانستی زمین در آغاز پیدایش خود ۲۰۰۰ بار بزرگ تر از حجم کنونی خود را داشته است.

آیا میدانستی مساحت سوراخ اوزون ۳۴ میلیون کیلومتر مربع یا به اندازه آمریکای شمالی است.

آیا میدانستی سالانه ۳,۱ میلیون مترمکعب چوب صرف چوب های غذاخوری در چین می شود.

آیا میدانستی ماموت ها که ۱۰ هزار سال پیش منقرض شدند تا ۶ سالگی شیر مادرشان را می خوردند.

آیا میدانستی جوانان هندی شادترین و جوانان ژاپنی افسرده ترین های جهانند.

آیا میدانستی مردم فیلیپین به بیش از ۱۰۰۰ لهجه سخن می گویند.

آیا میدانستی عمر مفید انسان ها در کف دستشان نوشته شده است، نگاه کنید. ۶۳ = ۱۸ – ۸۱

آیا میدانستی مسن ترین انسان دنیا با ۱۴۲ سال سن الان در ایران زندگی می کند.

آیا میدانستی به گفته صندوق پول جهان ایران در تورم رتبه ۵ جهان است و تا چند سال دیگر البته ۱ خواهد شد

15 مرداد 1389برچسب:, :: 15:9 :: نويسنده : حمید رضا

||||||||||||||||||||||||||||||||||||


 

یه خطه دیگه اضافه کن بفرست برای نفر بعدی
( طرح سر شماری مکانیزه ) !

 
 



نگاهت چون عقاب ....دلت چون دریا ..... دستانت چون آتش ......
قدت مثل سرو ......صدایت چون آوازه پرنده .....
هیچ چیزیت مثل آدم نیست !

  


زندگی مثل دیکتس .... هی می نویسیم ... هی غلط می نویسیم
هی پاک می کنیم ... هی دوباره می نویسیم ...هی دوباره ....
غافل از اینکه عزرائیل داد میزنه برگه ها بالا ...

 
 



ترکه میرسه به یه هیئت, از یکی جلو در میپرسه, آقا اینها این تو چی کار میکنن؟
یارو میگه: اینها ده روز سینه میزنن!
ترکه میگه: ای بابا, ایلده کنترات بده 3 روزه میزنیم!!!

 
 



لرا سفینه میسازند برن خورشید. بهشون میگن چقدر خرین ذوب میشین.
میگن فکر اونجاشم کردیم، اگه طبق برنامه بریم شب میرسیم.

 
 



سلام.
یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن: "بگیر بخواب" چی رو باید بگیریم؟؟؟
بیخیال حالا، بگیر بخواب!!

 
 





دختر به دندان پزشک : آقای دکتر من از دندون کشیدن بیشتر از حامله شدن می ترسم !
دکتر : زود تصمیم بگیر می خوام صندلی رو تنظیم کنم !!!

 


ترکه با رشتیه دعواش می شه.یه چک می خوابونه زیر گوشش!
رشتیه هم غیرتی می شه و می گه یا پنج تن )).بعد ترکه رو بلند می کنه و می کوبه زمین!
ترکه پا می شه و می گه: این خیلی نا مردیه! ۶ نفر به یه نفر!!!

 


ماه رمــــــضان تمام شد درهای رحــــــمت خـــــدا بســته شد
بپا لا در نمونی !

 


 



ترکه میخواسته یک کبریت سوخته رو روشن کنه، هرچی میزده کبریت مادرمرده روشن نمیشده. رفیقش بهش میگه: بابا خوب شاید کبریتش خرابه! ترکه میگه: نه بابا، ایلده همین پنج دقیقه پیش روشن شد

 
 



سعی کن بخاطر کسی که دوستش داری غرورتو از دست بدی ولی مواظب باش بخاطر غرورت کسی رو که دوستش داری از دست ندی 

 
 



سلام !! ببخشید این وقت شب مزاحم میشم یه سوالی خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده که چرا کلاغ به جای قار قار نمیگه بع بع !!! اگه منو از این ابهام در بیاری خیلی ممنون میشم

 
 



ترکه میمیره شب اول قبر 62 تا فرشته میان بالا سرش میدونی چرا؟ دوتا از فرشته ها سوال میکردن 60 تای دیگه حالیش میکردن

 
 



به ترکه میگن اذون بگو میگه همه چیز با یک نگاه شروع شد

 
 



همیشه دوست داشتم ابر باشم.چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش میگیره جلوی همه گریه کنه

 
 





غضنفر می ره پمپ بنزین و بعد از اینکه باکش رو پر می کنه، می ره پیش حسابدار و می گه: آقا! چقدر شد؟ یارو می گه: 300 تومن! غضنفر تعجب می کنه و آروم می پرسه: چی شده؟ شاه برگشته؟ بنزین فروش یواشکی جواب می ده: نه، شما گازوئیل زدی

 


برای هزارمین بار پرسید:تاحالا شده من دلت را بشکنم؟ منم برای هزارمین بار به دروغ گفتم نه هیچ وقت!!! تا مبادا دلش بشکنه

 


اگه کسی رو دوست داری،نه براش ستاره باش،نه آفتاب،چون هر دو شون مهمون زود گذرند،پس براش آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی

 


 








دیشب پسرک رو خواب دیدم. خیلی خوشحال بود! بهش گفتم این چه کاری بود که کردی؟ گفت آخه اینطوری هر روز میتونم ببینمش. هرشب میتونم به خوابش برم. همیشه میتونم مواظبش باشم. تازه از همه اینا مهم تر خدا بهم قول داده که یه روزی اونم میاد اینجا پیش من.......... منم اینجا منتظرشم.

 


: چشمهای درشت و زیبایت را که به من میدوزی و با لبهای زیبا آواز میخوانی، احساس میکنم که بیش از همیشه عاشقت هستم ، تو زیباترین قورباغه ی این برکه ای

 



تو یه مجرمی...یه مجرم....
اعتراف بکن به جرمت..
بگوکه عشقو تو کشتی...
پرپرش کردی با ظلمت...
قدر عشقو ندونستی....
هر چیزی میخواد لیاقت...
اعتبار نداری پیشش...

 


اون چیه که تو دهن عقب و جلو میره و یه کف سفید هم ازش در میاد؟ . . . . . . . . . . . . . . -> جواب: مسواک

 


ترکه رو میفرستن دنبال نخود سیاه پیداش میکنه

 


 








اگر یه روز یک نفر دستت رو گرفت و تو یهو دست و پاو بدنت لرزید برای عاشق شدن عجله نکن شاید بابا برقی باشه!!!
روابط عمومی توانیر

 


یه سوال برای ما پیش اومده شاید شما جوابش رو بدونید: آیا می دونید حاج زنبور عسل حج عمره رفته بود یا حج تمتع؟

 



رشتیه به زنش میگه عزیزم خوشحالم که مادر شدی . زنش میگه انشاا... یه روزیم تو پدر میشی.

 


به رشتیه میگن زنتو دیدم تو ماکسیما با یک مرد غریبه که 190 تا داشتن میرفتن!! رشتیه میگه: آره ماکسیما 190 تا رو راحت میره!!!

 


گاو نر افتاد دنبال گاو ماده . گا. ماده فرار کرد تا رسید به بن بست بر گشت گفت:از جون من چی می خوای؟ گاو نر گفت: مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ

 



خاک بر سرت خیلی انی ... همیشه در قلب منی ریدم به اون قیافت ... دوست دارم کثافت

 




زمان! به من آموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست.... بوسیدن قول ماندن نیست..... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست

 


چشم وقتی زیباست که برای اشک باشد اشک ووقتی زیباست که برای تو باشد تو وقتی زیبای که برای من باشی تقدیم به کسی که این پیام را بخواند

 


دیگه از چشمام افتادی ..........فهمیدی..........؟؟؟؟؟؟؟؟؟ افتادی صاف توی قلبم

 



تاحالا دل تنگ کسی شدی؟ اصلا میدونی دلتنگی چیه؟ اونم ازبدترین نوعش؟ بزرگترین دلتنگی اینه که بدونی اونی که دوسش داری هیچوقت ماله تو نمیشه. اینه که بدونی یه روزی ازکسی که دوسش داری باید جدا بشی چه بخوای چه نخوای

 


هویجه با بچش تو خیابون می رفتن یهو بچه هویج می زنه زیر گریه مامانش می گه چیه؟بچه می گه مامان مامان آب هویج دارم--------------

 



شما طبق قانون 28 ماده 5 قوانین دوستی و رفاقت به حبس ابد در قلب من محکومید .آیا اعتراضی دارید؟

 


هیچ وقت نذار هر رهگذری که رد میشه رو دلت یادگاری بنویسه چون بعدا پاک کردنش خیلی سخته

 


ارزو دارم که تو همیشه یه لبخند قشنگ رو لبهای من باشی تا دیگران نفهمن که من چقدر غمگینم

 


 



الو الو برج مراقبت اعلام وضعیت اضطراری اگه قلبتون جا داره اجازه فرود می خوام

 
 





مراقب گرمای دلت باش تا کاری که زمستان با زمین کرد زندگی با دلت نکند...........

 


به ترکه می گن اگه آب نبود چی می شد؟ می گه ما شنا یاد نمی گرفتیم در نهایت خفه می شدیم می مردیم

 


مهم نیست با چه ماشینی میای! مهم نیست با چه لباسی میای فقط بیا و این آشغال ها رو از دم خونه بردار

 


 








ترکه با کُت وزیر شلواری تو خونشون نشسته بوده. ازش می‌پرسند: واسه چی تو خونه کت پوشیدی؟ میگه: آخه شاید مهمون بیاد! میپرسن: پس چرا دیگه زیر شلواری پوشیدی؟! میگه: خوب شاید هم نیاد

 


اگه چشمات پرسید بگو ندیدمش... اگه گوش هات پرسید بگو نشنیدمش... اگه دستت لرزید بگو مال سرماست... اما اگه دلت لرزید به خودت دروغ نگو
دوستش داری!

 



از مهندس عمران می پرسن نظرت درباره ی ساختمان بدن چیه ؟
میگه : نما کاریش عالیه حرف نداره
فقط یه عیب داره اونم این که پذیرایی و دستشویی با همه !!!

 


از یکی میپرسن گشنگی سخت تره یا عاشقی ؟ میگه از قدیم گفتن گشنگی نکشیدی که عاشقی یادت بره ولی شما تا حالا تو خیابون دستشوئیت نگرفته که جفتش یادت بره؟؟؟؟

 


پلیس ماشین مسافر کشی را که با سرعت در خیابان میراند ، متوقف کرد و گفت : هشت تا مسافر داری و با این سرعت هم میرانی راننده با عجله گفت : آخه اگه تندتر نرم ، اون سه نفری که توی صندوق عقبند خفه میشند

 


 








قلب خانه ای است با دو اتاق خواب در یک رنج و در دیگری شادی زندگی می کند. نباید زیاد بلند خندید و گرنه رنج در اتاق دیگری بیدار می شود. (فرانسیس کافکا) 

 


بگذار خیال کنم "دوستم داری " و از این خیال شبها تا سپیدی روز با ستاره ها باشم

 



عشق گلی است که اگر آن را به قصد تجزیه و تحلیل پرپر کنید، هرگز قادر نخواهید بود که آن را دوباره جمع کنید

 


همیشه دوست داشتم ابر باشم.چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش میگیره جلوی همه گریه کنه

 


عشق تنها برای یک بار می اید و برای تمام عمرش می اید عشق همان بود که به تو ورزیدم حقیقتا همان یک بار حقیقتا همان یک بار و از بس بدان اویختم تا همیشه همه ی زندگی ام با ان بیش خواهد رفت بس تا همیشه عا شقت می مانم

 



عشق ویران کردن خویش است ، دوست داشتن ساختن است .


عشق و دوست داشتن از پی هم می آیند ، اما هر گز در یک خانه منزل نمی کنند.


عشق قانون نمی شناسد ، دوست داشتن اوج احترام به مجموعه ای از قوانین عاطفی است.

 




یافتن دوستان خوب سخت است سخت تر از آن ترک آنهاست فراموش کردنشان غیر ممکن است

 


فاصله تابش خود را بر دیگران تنظیم کن خداوند خورشید را در جایی نهاد که گرم کند ولی نسوزاند .

 


هر کسی هم نفسم شد دست آخر قفسم شد. من ساده به خیالم که همه کار و کسم شد. اون که عاشقانه خندید خنده های من دزدید زیر چشمه مهربونی خواب یک توطئه میدید

 



یادت در ذهنم و عشقت در قلبم و عطر مهربانیت در تمام وجودم است عزیزم محبت را در پاکی نگاهت و صداقت را در وجود مهربانت معنی کردم وبدان که زیباترین لحظه هایم در کنار تو بودن است

 


لحظه ها گذرا و خاطرات ماندگارند حاضرم تمام هستیم را بدهم تا لحظه ها ماندگار و خاطرات گذرا شوند...

 



هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند

 


سهراب گفتی:چشمها را باید شست......شستم ولی !.........
گفتی: جور دیگر باید دید.......دیدم ولی !..............
گفتی زیر باران باید رفت........رفتم ولی !.............
او نه چشمهای خیس و شسته ام را..نه نگاه دیگرم را...هیچ کدام را ندید !!!!
فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت:
" دیوانه باران ندیده !! "

 


برای عشق تمنا کن ولی خار نشو. برای عشق قبول کن ولی غرورتت را از دست نده . برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو. برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه. برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن . برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر . برای عشق وصال کن ولی فرار نکن . برای عشق زندگی کن ولی عاشقونه زندگی کن . برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش . برای عشق خودت باش ولی خوب باش

 


 



آغوش پارکینگی است که جریمه ندارد !!! بوسه تصادفی است که خسارت ندارد !!! . . . . . چیه دنبالم راه افتادی !؟

 
 





همیشه انقدر ساده نرو و مگذر لااقل نگاهی به پشت سرت کن...! شاید کسی در پی تو می دود و نامت را با صدای بی صدایی فریاد میزند...! و تو... هیچ وقت او را ندیده ای

 


به من میگفت : آنقدر دوست دارم که اگر بگویی بمیر می میرم . . . . . . . باورم نمی شد . . . . فقط برای یک امتحان ساده به او گفتم بمیر . . . ! سالهاست که در تنهایی پژمرده ام کاش امتحانش نمی کردم

 


شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد .بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت میکارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم

 


 








غضنفر داشت با یه خره شطرنج بازی میکرد یکی دیگه رد می شه میگه عجب خر باهوشی ، غضنفر میگه زیاد هم باهوش نیست یک یک مساوی هستیم !

 


غضنفر شهردار می شه ، صبح زود برای افتتاح پروژه ساختمانی می ره عصر می شه ... شب می شه ... ولی خبری ازش نمی شه . نصفه شب خاک آلود و خسته می ره خونه . زنش می پرسه : کجا بودی تا این وقت شب ؟ غضنفر می گه : والله موقع کلنگ زدن ، مردم تشویقم کردن ، منم یواش یواش بدنم گرم شد و زیر زمینش رو کندم ! ! !

 



تهرانیه میره خواستگاری پدر دختره میپرسه خونه داری ؟ میگه نه . ماشین داری ؟ میگه نه . کار داری ؟ نه . پدر دختر شاکی می شه می گه پس چی داری ؟  تهرونیه می گه : پشت مو رو داشته باش !

 


وقتی که بچه بودم هر شب دعا میکردم که خدا یک دوچرخه به من بدهد . بعد فهمیدم که اینطوری فایده ندارد . پس یک دوچرخه دزدیدم و دعا کردم که خدا مرا ببخشد !

 


غضنفر جلوی دبیرستان دخترانه میافته تو جوب ! واسه اینکه ضایع نشه میگه : هر کی منو در آورد مال خودش !

 



دختره به دوست پسرش میگه تو بعد از ازدواج هم منو اینقدر دوست خواهی داشت ؟؟؟  پسره میگه : اگه شوهرت گیر نباشه آره !

 




غضنفر با صورت باند پیچیده میاد تو خیابون . رفیقش میگه چرا اینقدر به صورتت باند پیچیدی ؟ غضنفر میگه داشتم اتو می کردم تلفن زنگ زد بجای گوشی تلفن اتو رو گزاشتم دم گوشم . رفیقش میگه پس اونور صورتت چی شده ؟ غضنفر میگه تا اتو رو گذاشتم زمین تلفن دو باره زنگ زد !

 


دردش زیاد نیست . خونریزیش هم کمه ... حتی مامانت اینا هم نمی فهمن .. خودتو شل کنی
 

 


و چشماتو ببندی ...


.


.


.


واکسن سرخک و سرخجه

 


به یه ترکه میگن چرا تو هر وقت میری دستشویی در رو نمی‌بندی؟ میگه نه بابا، می‌خوای من در رو ببندم که تو بیای از سوراخ کلید نگام کنی؟

 



به ترکه میگن با شیشه یه جمله بساز؟ میگه: ساعت یک ربع به شیشه

 


از ترکه میپرسن: ببخشید ساعت چنده؟ میگه: والله تقریباٌ سه و خورده ی. میپرسن: ببخشید، دقیقاٌ چنده؟ میگه: دقیقاٌ هفت و سی و یک دقیقه! 

 



ترکه داشته بالای ساختمان 20 طبقه کار میکرده. به هش میگند که ترکه زنت از طبقه چهارم افتاد و مرد !... ترکه موتور سیکلتشو سوار میشه و باسرعت میره به طرف خونه ! توراه به خودش میگه که ، ما که 4 طبقه نداریم ، یه کم دیگه که میره میگه من که اصلاَ زن نداشتم ، چند متر که جلوتر می ره باز با خودش میگه که بابا بی خیال ، من که اسمم ترکه نیست !!!!

 


یک شب تلوزبون فیلم سینمیی خانه کوچک رو گذاشته بوده، تو فیلم مرده به زنش میگه: شب بخیر لورا. یهو تو لرستان ملت همه تلوزیون رو خاموش میکنند، میرن میخوابن! 

 


ترکه میره زیر ماشین، رفقاش با دمپایی میزنن درش میارن! 

 


 



ترکه سوار هواپیما میشه، میشینه کنار دست یک پیرمرده. خلاصه سر صحبت باز میشه و این دوتا نسبتاٌ با هم رفیق میشن. وسطی راه، یک مهمون داره میاد از پیرمرده میپرسه، پدر شما شکلات میل دارید؟ پیرمرده میگه: نه خیلی ممنون، من بواسیر دارم. مهمون داره از ترکه میپرسه: شما چی؟ ترکه میاد تریپ رفاقت بگذاره، میگه: نه مرسی. این رفیقمون بواسیر داره، باهم میخوریم!

 
 





ترکه میره مسابقه بیست سوالی، رفقاش از پشت‌ صحنه بهش میرسونن که: جواب خیاره، فقط تو زود نگو که ضایع شه. خلاصه مسابقه شروع میشه، ترکه میپرسه: تو جیب جا میگیره؟ میگن: نه. ترکه میگه: بابا این عجب خیار گنده‌یه!

 

15 مرداد 1389برچسب:, :: 15:4 :: نويسنده : حمید رضا

با تشكر از دوستان كه به ما محبت مي كنند از شما در خواست داريم تا ما را در ساخت اي وبلاگ يا شايد وب سايت (حتما در آيند انجام مي شود نزديك است)كمك كنيد در بخش نوشتن مطالب.

15 مرداد 1389برچسب:, :: 14:59 :: نويسنده : حمید رضا

روزي معلمي از شاگردش که نامش بارانه بود مي پرسد چرا نامت بارانه است ؟


 

-گفت موقعي که من به دنيا آمدم هوا باراني بود


 

معلم: پس اگه هوا آفتابي بود نامت مي شد آفتابه

 

 

 

 

مجموعه اس ام اس هاي بسيار جديد وزيبا مخصوص نيمه شب (اذيت کردن طرف)

_._._._._._._._._._

ميخواستم ببينم شب ها که ميخواي بخوابي، گوشيتو خاموش مي کني که سر کارت نزارن؟
_._._._._._._._._._
شده خواب ببيني که وقتي خوابيدي تو خواب داري خواب ميبيني که خوابي و داري مي خوابي و خواب خوابو ميبيني که در اون حالي که تو خواب داري خواب خواب رو ميبيني تو خواب همونطور که خوابي يکي ديگه هم مثل خودت خوابه و تو خوابش خوابه خوابو ميبينه و همين طور که خوابيده تو خواب به تويي که خوابي بگه:چقدر سرکاري؟
_._._._._._._._._._
اين SMS تنها براي بيدار کردن شما ارسال شده و هيچ ارزش ديگري ندارد حالا مي توني بري بخوابي شب بخير……
_._._._._._._._._._
پاشو سرت از رو متکا افتاده پايين
_._._._._._._._._._
از اونجايي که شتر در خواب بيند پنبه دانه،گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظيفه خودم دونستم بيدارت کنم! آخه داشتي بالشتتو مي خوردي!
_._._._._._._._._._
ببخشيد که دير وقته ولي يه سوال داشتم که خيلي وقت ميخواستم ازت بپرسم که الآن يادم اقتاد : ايران به کشورهاي ديگر نفت ميفروشه بشکشو پس ميگشيره يا با بشکه ميده؟!؟!؟!؟
 _._._._._._._._._._
سلام …. تو رو خدا ببخش … نمي خواستم اين موقع شب بيدارت کنم ….. واقعاً ببخش …. سعي کن درکم کني … من موبايلم گم شده زنگ بزن به گوشيم تا ببينم کجاست !. شرمنده ام
 _._._._._._._._._._
اي بابا هر شب من بايد عين اسکلا با اس ام اس بيدارت کنم ؟ خوب خودت مث بچه ادم پاشو ديگه
_._._._._._._._._._
اگه خوابي بيدار شو .اگه بيداري بشين .اگه نشستي پاشو راه برو .اگه راه ميري بدو. اگه ميتوي يه پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من يه اس ام اس اومده واست
_._._._._._._._._._
با سلام اينجا تهران است. ساعت 3 بامداد … صداي مردم آزار
 
15 مرداد 1389برچسب:, :: 3:2 :: نويسنده : حمید رضا

فرض ما: بادکنک حسن ترکید= حسن بادکنک خرید
حل معادله:
ابتدا مشابهات را از جمله حذف میکنیم:
یعنی بادکنک و حسن از جمله حذف میشن
پس داریم: ترکید = خرید
برای تحلیل جمله آنرا تجزیه کنیم:
ترک+ ید= خر+ ید
درنتیجه مشابهات باید دوباره حذف شوند:
در نتیجه ( ید) از جمله حذف میشه:
پس نتیجه:
ترک = خر

 

 

به ترکه می گن : اگه آب نبود چی می شد ؟

ترکه می گه : خوب هیچی ما شنا یاد نمی گرفتیم

اونوقت غرق می شدیم

 

 

ترکه رفته بود زیارت امام رضا . بعد از زیارت دستش را برای احترام

روی سینه اش گذاشت و عقب عقب آمد بیرون. یه دفعه دید که خورده به یه چیزی .

نگاه کرد ، دید که یه تابلو است و روش نوشته: تبریز 5 کیلومتر

 

 

شباهت ترک با پارک؟ جفتشون تاب دارن

 

 

یه روز یه عده از آخوندها رو داشتن می بردن بهشت , در بهشت که می رسند

یهو میبینن یه نیسان پر از حیوانات مختلف تخت گاز از بهشت رفت بیرون .

پرسیدند این چی بود ؟ گفتند حضرت نوح بود کشتی رو فروخته نیسان خریده

 

 

شرکت نوکیا برای رفاه حال اس ام اس نویسان محترم ایرانی

یک گوشی جدید طراحی کرده که با فشردن تنها یک دکمه

می نویسه : یه روز یه ترکه

 

 

یه اصفهانیه به باباش میگه : بابا چرا ما مثل بقیه با

کشتی سفر نمیکنیم ؟ بابا میگه : خفه شو شناتو بکن

 

 

بچه مثبته از لره میپرسه : آقا ببخشید... خیلی خیلی عذر

میخوام..شرمنده.. روم به دیوار.. اسمتون چیه؟

لره شاکی میشه، میگه: ایجو که تو پرسیدی، اسمم انه

 

 

جوك هاي غضنفر

پلیس به غضنفر: اینجا ماهی‌گیری قدغنه!!! غضنفر: ولی اینجا تابلو نزدین!!!
پلیس: نزدیم که نزدیم، زود باش از بالای اون آکواریوم بیا پایین!!!!

 

 

غضنفر میره کله پاچه فروشی، یارو بهش میگه: قربون چشم بگذارم؟
غضنفر میگه: نه آقا! حداقل صبر کن من برم قایم شم!

 

 


غضنفر به دختره میگه بوس میدی؟ میگه نه!
غضنفر میگه به جهنم بخاطر خودت گفتم من خودم زن دارم

 

 

غضنفر میره آمپول بزنه، تا دکتر سوزن رو میزنه، پا میشه داد میزنه: حیوون، مگه
کوری، سوراخ به این گندگی، چرا میزنی بغلش؟

 

 


غضنفر عاشق خدا می شه، کعبه می کشه از توش تیر رد می کنه

 

 


غضنفر باباش میمیره میخواسته خاکش کنه، جو میگیرتش باراندازش میکنه!

 

 


غضنفر می ره جبهه بعد از 2 روز برمی گرده.
میگن چی شد اینقدر زود برگشتی؟
میگه: بابا اونجا به قصد کشت تفنگ بازی می کنن!

 

 


غضنفر رو برق می گیره، مامانش می گه: ننه جون ولش نکن همین بود که باباتو کشت!

 

 


غضنفر از تاکـ.سی پیاده می شه درو محکم می بنده، می گه: پدر سگ خودتی.
راننده میگه: من که چیزی نگفتم.
غضنفر می گه: بعدا که می گی

 

 


غضنفر می ره دزدی تفنگو می ذاره پشت گردن یارو
می گه: تکـون بخوری با لگد می زنم تو کمرت!

 

 


به غضنفر می گن نظرت راجع به گرون شدن بنزین چیه؟
غضنفر می گه برای ما که فرقی نمی کنه، ما همون 1000تومن بنزین رو می زنیم

 

 


از غضنفر می پرسند چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز می کنن؟
میگه: آخه پیاده خیلی راهه

 

 


به غضنفر می گن اون جهنمه اون بهشت کدومشو می خوای بری؟
غضنفر می بینه جهنم خیلی ردیفه و کلی حوری ریختن توشو دار و درخت و از این حرفا.
میگه می رم جهنم. تا پاشو میزاره آتیش و این حرفا میریزه سرش.
میگه چی شد؟
می گن آخه چند وقت بود کسی نمی اومد اینجا، رفته بود رو اسکرین سیور

 

 


به غضنفر میگن: چی شد مامانت مرد ؟
میگه: رفت پشته بوم رخت پهن کنه افتاد...
میگن افتاد مرد ؟ میگه: نه بابا افتاد رو کولر ، کولر شکـ.ست افتاد.
بهش میگن اون موقع مرد؟؟
میگه:نه آقا جان،بعد افتاد رو تراس ، تراس خراب شد.
میگن:خوب این دفعه مرد ؟ غضنفر میگه: نه بعد افتاد رو سقف گاراژ، سقف خراب شد!
بهش میگن:حتماً ایندفعه مرد ؟
میگه:بازم نمرد، دیدیم داره کُلّ خونه خراب میشه، با تفنگ زدیمش

 

 

غضنفر انگشتشو میکنه تو نافش، ریست میشه 

 

 


غضنفر جونش به لبش میرسه، تف می‌کنه می‌میره 

 

 

غضنفر میمیره، عکسشو نداشتند بذارن رو قبرش، تا گردن دفنش می‌کنند

 

 


غضنفر سر سفره داد می زده می گفته: بربری بدین! بربری بدین!
بهش میگن چی شده؟ ، میگه: آب تو گلوم گیر کرده

 

 

غضنفر رشته‌اش دامپروری بوده، روش نمیشده به کسی بگه.
یکی ازش می‌پرسه: رشته‌ات چیه؟
میگه: دامپیوتر، گرایش پشم افزار!

 

 


به غضنفر میگن اسم یه پستاندار بگو که پرواز میکنه٬غضنفر میگه:مهماندار هواپیما! 

نخستین کشتی دانشگاهی جهان در ادامه حرکت خود دراقیانوس های جهان به اوکلند نیوزلند وارد شد.
این کشتی که "کشتی پژوهشگر" نام دارد دانشگاهی شناور بر سطح اقیانوس های جهان است که بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند.
این کشتی دارای سه استخر بزرگ، دو سالن ژیمناستیک و چندین رستوران و ۹ سالن برگزاری کنفرانس و سخرانی است و تقریبا نظیر دانشگاههای جهان ازامکانات رفاهی و آموزشی مدرنی برخوردار است.
بر اساس گزارش کانال سه تلویزیون نیوزلند، دانشجویانی که در این کشتی مشغول به تحصیل هستند از ۳۵ کشور جهان بوده ودر کلاس هایی که ۱۹ استاد دانشگاهی آنها را اداره می کنند حضور پیدا می کنند.
براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در بنادری که کشتی توقف می کند پروژه های آکادمیک مختلفی نیز اجرا می شود.
دوره های تحصیلی در این دانشگاه شناور ۱۶ هفته ای بوده و برای شرکت در آن هزینه ای معادل ۲۶ هزار دلار باید پرداخت شود.
مقاصد بعدی این دانشگاه شناور سیدنی در استرالیا و شانگهای چین اعلام شده است.

فکر میکنین پسرا و دخترا چه جوری از عابر بانک پول می گیرن؟

پسرها:


۱- با ماشین میرن به بانک، پارک میکنن، میرن دم دستگاه عابر بانک.


 

۲- کارت رو داخل دستگاه میذارن.


 

۳- کد رمز رو میزنن، مبلغ درخواستی رو وارد میکنن.


 

۴- پول و کارت رو میگیرن و میرن.



دخترها:


 

۱- با ماشین میرن دم بانک.


 

۲- در آینه آرایششون رو چک میکنن.


 

۳- به خودشون عطر میزنن.


 

۴- احتمالاً موهاشون رو هم چک میکنن.


 

۵- در پارک کردن ماشین مشکل پیدا میکنن.


 

۶- در پارک کردن ماشین خیلی مشکل پیدا میکنن.


 

۷- بلاخره ماشین رو پارک میکنن.

 


۸- توی کیفشون دنبال کارتشون میگردن.

 


 

 

۹- کارت رو داخل دستگاه میذارن، کارت توسط ماشین پذیرفته نمیشه.

 


 

 

۱۰- کارت تلفن رو میندازن توی کیفشون.

 


 

 

۱۱- دنبال کارت عابربانکشون میگردن.

 


 

 

۱۲- کارت رو وارد دستگاه میکنن.

 


 

 

۱۳- توی کیفشون دنبال تیکه کاغذی که کد رمز رو روش یاداشت کردن میگردن.

 


 

 

۱۴- کد رمز رو وارد میکنن.

 


 

 

۱۵- ۲دقیقه قسمت راهنمای دستگاه رو میخونن.

 


 

 

۱۶- کنسل میکنن.

 


 

 

۱۷- دوباره کد رمز رو میزنن.

 


 

 

۱۸- کنسل میکنن.

 


 

 

۱۹- دوست پسرشون رو صدا میزنن که کد صحیح رو براشون وارد کنه.

 


 

 

۲۰- مبلغ درخواستی رو میزنن.

 


 

 

۲۱- دستگاه ارور (خطا) میده.

 


 

 

۲۲- مبلغ بیشتری رو درخواست میکنن.

 


 

 

۲۳- دستگاه ارور (خطا) میده.

 


 

 

۲۴- بیشترین مبلغ ممکن در خواست میکنن.

 


 

 

۲۵- انگشتاشون رو برای شانس رو هم میذارن.

 


 

 

۲۶- پول رو میگیرن.

 


 

 

۲۷- برمیگردن به ماشین.

 


 

 

۲۸- آرایششون رو توی آینه عقب چک میکنن.

 


 

 

۲۹- توی کیفشون دنبال سویچ ماشین میگردن.

 


 

 

۳۰- استارت میزنن.

 


 

 

۳۱- پنجاه متر میرن جلو.

 


 

 

۳۲- ماشین رو نگه میدارن.

 


 

 

۳۳- دوباره برمیگردن جلوی بانک.

 


 

 

۳۴- از ماشین پیاده میشن.

 


 

 

۳۵- کارتشون رو از دستگاه عابر بانک بر میدارن. (حواس نمی‌ذاره برای آدم)

 


 

 

۳۶- سوار ماشین میشن.

 


 

 

۳۷- کارت رو پرت میکنن روی صندلی کنار راننده.

 


 

 

۳۸- آرایششون رو توی آینه چک میکنن.

 


 

 

۳۹- احتمالاً یه نگاهی هم به موهاشون میندازن.

 


 

 

۴۰- میندازن توی خیابون اشتباه.

 


 

 

۴۱- برمیگردن.

 


 

 

۴۲- میندازن توی خیابون درست.

 


 

 

۴۳- پنج کیلومتر میرن جلو.

 


 

 

۴۴- ترمز دستی رو آزاد میکنن. (میگم چرا انقدر یواش میره)

 




 



 

 

 
 
 
15 مرداد 1389برچسب:, :: 2:19 :: نويسنده : حمید رضا


یه حساب تو دلتنگی هات برام باز کن

شاید برنده کل دلتنگی هات شدم  !

.

.

.

ای غصه مرا دار زدی خسته نباشی /  آتش به شب تار زدی خسته نباشی

ای غصه دمت گرم که در لحظه ی شادی /  با رگ رگ من تار زدی خسته نباشی . . .

.

.

.

امشب دلم از آمدنت سرشار است / فانوس به دست کوچه دیدار است

آنگونه تو را در انتظارم که اگر / این چشم بخوابد ، آن یکی بیدار است !

.


.

.

۱ ۲ ۳ ۴

هزار هزار  قطار قطار

پاییز و بهار

دیوونه وار تو لاله زار

تو بیشه زار مثل بهار

بالا بری پایین بیای

دوستت دارم دیوونه وار !

.

.

.

چشات دیگه از من خسته و سیره / اما هنوز چشمای من اسیره

فقط بدون که این دل شکسته / منتظره بگی واست بمیره . . .

.

.

.

هر کسی را نه بدان گونه که « هست »، احساس می کنند

بدان گونه که « احساسش » می کنند ، هست

.

.

.

اگر دارم دلی فدای دوست میسازم / در این دنیای بی حاصل به لطف دوست میسازم . . .

.

.

.

سر و پایت طلا باشه گل من / وجودت بی بلا باشه گل من

به غیر از من اگر یاری بگیری / الهی بی وفا باشه گل من !

.

.

.

قلب ها شیشه های احساسند ، تقدیم به وجودی که احساس قلبش منم . . .

.

.

.

همیشه این واسم سوال بود که عشق چیه ؟

اما الان با تو به زیباترین جواب رسیده ام  . . .

.

.

.

سه نوع گل داریم : یکی تو خونه ، یکی تو گلخونه ، یکی داره اس ام اس میخونه  !

.

.

.

در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق می گردی ؟

عشق من در آینه ای است که هر روز به آن می نگری . . .

.

.

.

به سلام ها دل نمی بندم ، از خداحافظی ها غمگین نمی شوم

دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه  . . .

.

.

.

خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم

شده در زندگی لیلای عشقم ، و من مجنون عشقش در دیارم

.

.

.

افسار دلم دست خدا بود چنین شد  / ای وای اگر دست خودم بود چه می شد ؟

مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت / گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد . . . ؟

.

.

.

ای عشق،  شکسته ایم، مشکن ما را / اینگونه به خاک ره میفکن ما را

ما در تو به چشم دوستی می بینیم / ای دوست مبین به چشم دشمن ما را . . .

.

.

.

از نفرت تا علاقه یک محبت

از دشمنی تا دوستی یک لبخند

از جدایی تا پیوند یک قدم

از دوری تا صمیمیت یک اس ام اس !

.

.

.

در بودنت به نبودنت و در نبودنت به بودنت می اندیشم ای بود و نبود من !




 
 

 
 
 
8 مرداد 1389برچسب:, :: 2:54 :: نويسنده : حمید رضا

از يه خر ميپرسن: راسته كه تركها خر هستند؟ خره ميگه يه مذاكراتي شده، ولي ما زير بار نرفتيم!


يه ترکه داشته راز بقاء ميديده که يه دفعي خره لگد ميزنه تو سينه شيره ! ترکه جو گير ميشه میگه محمد ياش صلوات


دوتا غضنفر تصميم ميگيرن فارسي صحبت كنن اولي ميگه پاشو دومي نميپاشم اولي جواب ميده نگو نميپاشم بگو پاشيده نمي شوم


ازچوپان دروغگو بعد از مردن مي پرسن اسمت چيه ميگه دهقان فداكار


يه طوطي با يه قورباغه ازدواج ميكنن بچشون ميشه قوطي


 

 از یک دکتر ترک می پرسن خط وسط قرص برای چیه؟میگه که اگر قرص با آب پایین نرفت با پیشگوشتی پایین کنند!!!

 


از يه معتاد مي پرسن مي گي تو بيژني مي گه نه من ژن دارم

 


 

يكي مسافر كشي ميكرد . يه جا يه زنه بهش گفت : آقا ، ببخشيد ، كريمخان ميريد . تركه گفت : اه ، خوب معلومه ، اگه نميريد كه ميتركيد!!! 

مي دونيد فرق خيار با بلال چيه؟

بلال تو فيلمه محمد رسول الله بود ولي خيار نبود

حالا مي دو نيد شبا هتشون چيه؟

هيچ كودوم تو فيلمه تايتانيك نبودن

 


 

يارو تلويزيون رو روشن ميكنه  كانال 1: قرآن.  كانال 2: قرآن.  كانال 3:قرآن.  كانال 4: قرآن.  كانال 5: قرآن. پا ميشه تلويزيون رو ميبوسه ميذاره رو طاقچه!

 


 

تركه از زمين و زمان گله می كنه و می گه : چه دنيای بدی شده آدم نمیتونه به هيچ كس اعتماد كنه ، از صبح تا حالا از هركی سؤال می كنم ساعت چنده هركی يه چيزی ميگه ، نمی دونم حرف كدومو باور كنم !!!

 


 

حالا که خوندی نظر هم بده بی معرفت

یه ترك توي استخر غرق ميشه ميبرنش پزشك قانوني ميبينن مايوش سوراخ بوده 


تركه شب كه ميشه ميخوابه خواب حنا بندون عروسيشو ميبينه صبح كه از خواب بلند ميشه ميبينه تو خودش ريده!!!!


دو تا تركه دو تا گاو ميخرن، اولي به دومي ميگه: حالا چي كار كنيم كه گاوامون با هم اشتباه نشن؟ دومي ميگه: تو دست به گاوت نزن، من يه گوش گاومو ميكنم. بعد از چند وقت، گاو اولي هم گوشش گير ميكنه به يه جايي كنده ميشه. ايندفعه دومي ميگه: تو دست به گاوت نزن من دم گاومو ميكنم. از قضا بعد از چند وقت دم اون يكي گاوه هم كنده ميشه. خلاصه هي اولي ميزنه يه جاي گاوشو ناقص ميكنه، اون يكي گاوه هم همون بلا سرش مياد. آخر سر اولي شاكي ميشه به دومي ميگه: اصلاً سفيده مال من سياهه مال تو!!!


به تركه ميگن: با حيدر جمله بساز، ميگه: اومدم در خونتون هي در زدم، هي در زدم، هيچكي درو باز نكرد. بهش ميگن: نه بابا، با آقا حيدر جمله بساز، ميگه:‌ اومدم در خونتون، آقا! هي در زدم، هي در زدم، هيچكي در رو باز نكرد!!!


ترکه مي خواسته بره شکار خرگوش .ازش مي پرسن چه جوري ميخواي خرگوش شکار کني.مي گه کاري نداره مي ري پشت درخت صداي هويج در مي ياري


ترکه مي خواسته پشتش بخارونه دستش نمي رسه زير پاش آجر مي زاره


ترکه داشته کيسه هاي سنگين سيمانُ رو کولش حمل مي کرده.يکي ازش مي پرسه جرا از فرغون استفاده نمي کني ترکه جواب مي ده والا از فرغون هم استفاده کردم ولي چرخاش پشتمُ زخم مي کنه 


يه بار دوتا ترك سوار پژو ميشن ... يكي شون ميگه : آي راننده ، يه نوار بذارتو پخش حال كنيم .. رانندهه ميگه : نوارا تو داشبورده ، قربونت خودت يكي وردا بذار .... تركه داشبورد رو باز ميكنه هي نوارا رو زيرورو ميكنه ،اخر يه نوار ويدئوپيدا ميكنه ..بعدم با زور تركيش فشارش ميده توضبط .... دوستش كه ميبينه اينجوري ميكنه يه پس گردني بهش ميزنه ميگه : آخه خره ،توچقدر تركي !!!! اين نواره واسه تريليه نه پژو


زن غضنفر گم شده بود، با برادرش رفتند كلانتري. افسر نگهبان گفت: مشخصات زنت چيه؟ غضنفر گفت: زن من خيلي خوشگله، موهاش بوره، چشماش سبزه، قدش بلنده... برادر غضنفر بهش گفت: چرا دروغ مي‏گي؟ ربابه كجا موهاش بوره و چشماش سبزه؟ غضنفر گفت: ساكت باش! بذار حالا كه مي‏خوان پيدا كنن، يه دونه خوبشو پيدا كنن  


از ترکه ميپرسن: پيغمبر کی به رسالت رسيد؟ ميگه: ايلده بيلميرم، من سيد خندان پياده شدم 


تركه داشته تو بينهايت راه ميرفته، يهو از پشت يك صداي خفن بلند ميشنوه... برميگرده، ميبينه دو تا خط موازي خوردن بهم


یه تركه ميگن برو جلوي ماشين ببين چراغ راهنما كار ميكنه ؟ ... ميره جلوي ماشين ميشينه ميگه :: آره ... نه ... آره ... نه ... آره ... نه ... آره ... نه ... آره ... نه ... آره ... نه ...   


به تركه ميگن چند تا بچه داري ؟ ميگه 2 تا . ميپرسن: كدومش بزرگتره؟ ميگه: خوب اوليش


 يه تركه ميره مسجد كفشاشو ميدزدن مياد بيرون ميبينه كه كفشلش نيست ميگه ايلده من كي رفتم كه خودم خبر ندارم


تركه بالاي درخت چنار بوده يارو ميگه اون بالا چي كار ميكني ميگه دارم توت ميخورم ميگه اين كه درخت چناره ميگه توت تو جيبمه


یه ترکه تو قرعه کشی بانک شرکت میکنه براش شش ماه زندون در میاد


يه تركه ميره استاديوم تو استاديوم همش بالاسرش نگاه ميكرد بهش ميگن بنده خدا چرا مسابقه رو نمي بيني ميگه : ايلده دنبال كلمه زنده ميگردم


يه تركه چشماش رو باز ميكنه گوشاش نمي شنوه


غضنفر وارد كابين خلبان شد و گفت: زود برو فرانسه. خلبان نگاهي كرد وگفت: ولي تو كه اسلحه نداري. غضنفر گفت: خاك برسرتون، شما هميشه بايد اسلحه بالاي سرتون باشه، با زبون خوش نمي‏توني بري؟


تركه ميخواسته بره دنبال دوست دخترش باهم برن بيرون ! خلاصه تو راه ميبينه يه پسر تهرونيه رفته جلو خونه دوست دخترش دوست دخترشم تو آشپزخونس ! پسر تهرونيه ميگه پاشو بيا بريم بيرون ، دختره ميگه نه كار دارم بابام بهم گفته ظرفارو بشور پسر تهرونيه شاكي ميشه ميگه بابات گه خورده ميگم بيا پايين تركه كف ميكنه خلاصه مياد تريپ بچه تهرونيرو بذاره ميره دمه خونه دوست دخترش آيفون رو ميزنه به دوست دخترش ميگه بياد دمه پنجره ، دوست دخترش مياد ميگه چيه ؟ تركه ميگه لباس بپوش بريم بيرون ، دختره ميگه كار دارم نميتونم بيام ، تركه يه دفعه داد ميزنه ميگه بابات گه خورده بهت ميگم بيا پايين !!


تو اردبيل مانور مي ذارن... دشمن فرضي پيروز ميش


حالا که خوندید نظر هم بدید خوب

تركه تو روزنامه يك آگهي استخدام ميبينه كه: به يك مهندس كامپيوتر مجرب و باسابقه نيازمنديم. خلاصه فرداش كت شلوار ميپوشه و اساساً تيپ ميزنه و پاميشه ميره واسه مصاحبه. اونجا يارو ازش ميپرسه: شما مدركتون از كدوم دانشگاهه؟ تركه ميگه: ايلده من مدرك ندارم كه! يارو تعجب ميكنه، ميگه: پس حتماٌ سابقة كارتون زياده... قبلاٌ تو كدوم شركت كار ميكردين؟ تركه ميگه: والله من شركت مركت بيل‌ميرم! پدر مرحومم يك سوپرماركت داشت، منم همونجا كار ميكنم!! يارو شاكي ميشه، ميگه: مردك! تو اصلاٌ بلدي كامپيوتر رو روشن كني؟! تركه ميگه: والله نه!! مرده قاط ميزنه، ميپرسه: پس اومدي اينجا چه غلطي بكني؟! تركه ميگه: ايلده من فقط اومدم بگم كه دور من يكي رو بايد خط بكشيد!!!


تركه مرده شور بوده، بعد از يه مدتي ميگيرنش دهنش رو سرويس ميكنن. رفيقاش ميپرسن بابا مگه اين بيچاره چي كار كرده بود؟ ميگن: اين پدرسوخته سوالاي شب اول قبر رو تكثير كرده بود بين مرده‌ها تقسيم مي‌كرد!


چندنفر داشتن ميرفتن كوه، سرپرستشون (كه از قضا لكنت زبون هم داشته) از وسط راه شروع مي‌كنه ميگه: چ چ چ.... ملت اول يكم نگاش مي‌كنن ببينن چي‌ميخواد بگه،‌ بعد مي‌بينن نمي‌تونه حرفش رو بزنه، بي‌خيال ميشن و راه ميافتن، اين بابا هم همه مسير همينجور هي ‌ميگفته چ..چ..چ.. وقتي ميرسن بالا ميخواستن چادر بزنن سرپرسته بالاخره ميگه: ‌چ..چ..چا..چا..چا..چادر يادم رفت! ملت ميگن اي بابا رودتر مي‌گفتي، حالا بايد برگرديم پايين! تو راه برگشت سر پرسته هي ميگفته: ش ش ش.. ولي ملت ديگه شاكي بودن و كسي توجه نمي‌كرده، وقتي مي‌رسن پايين يارو بالاخره ميگه: ش..ش..ش..شو..شو..شوخي كردم!


تركه تو مانور شركت ميكنه، اسير ميشه!


 قزوينيه ميره خونه يك ميليونره، ‌دويست ميليون نقد مي‌دزده. بعد زنگ ميزنه خونه يارو ميگه: بچه رو بيارين پولارو ببرين


تركه ميره مغازه ميگه: آقا يه بيسكويت خوب بدين. بقاله ميگه: ساقه طلايي خوبه؟ تركه ميگه نه. ميگه: ويفر خوبه؟ ميگه نه . ميگه گرجي خوبه؟ ميگه نه. ميگه: مادر خوبه؟ تركه ميگه: قربان شما، دست بوسن!


تركه زنگ ميزنه 118، ميگه: ببخشيد شماره تلفن غضنفر رو دارين؟! يارو ميگه: نه. تركه ميگه: پس من ميخونم يادداشت كنين!


تركه پسرش رو ميفرسته ژيمناستيك، بعد از يه مدتي ميبينه پسرش روز به روز جاي اينكه پيشرفت كنه هي داره پسرفت مي‌كنه. يك روز ميره سر جلسه تمرينشون ببينه چه خبره، ميبينه از بچش به عنوان خرك استفاده مي‌كنند!


 

به لره ميگن: ببخشيد شما لريد؟‌ ميگه: نه پس انم با اين سبيل پهنم؟!

 


 

به ترکه ميگن: چند تا حيوون نام ببر كه پرواز كنه. ميگه:‌ كبوتر، كلاغ، خر!
بهش ميگن: بابا خر كه پرواز نميكنه!
ميگه: بابا خره ديگه، يهو ديدي پرواز كرد!!!

 


 

ترکه تو خيابون راه ميرفته يه خره هي دنبالش بوده ترکه برمي گرده به خره مي گه چي از جون من مي خواي؟ خره ميگه من وجدان بيدار تو بيدم !!

 


 

ترکه با دوست دخترش ميره كافي شاپ ، گارسون مياد ميگه : چي ميل داريد براتون بيارم؟ لیلون ميگه : دوتا كافه گلاسه لطفاً . شیرفرهاد با عجله ميگه : دوتا هم واسه من بيارين!!

 

 

 

 

به یه تركه میگن جهان رو اگه در دو كلمه بخوای وصف كنی چی میگی ؟ میگه : بربری ، بربری


 ترکه يه روز سرد زمستون می بينه که يه اسب از دهنش داره بخار در می یادمی ره جلوتر و می گه جل الخالق ! پس اون اسب بخاری که می گن اینه؟؟!!


یه روز یه ترك و یه اصفهانی و یه تهرونی رو میخواستن اعدام كنن بهشون میگن :
سه نوع اعدام داریم = گیوتین ، طناب دار و تیر باران
شما باید یكی از اینها رو انتخاب كنین .
تهرونیه میگه : منو با گیوتین بكشین هیچی نفهمم .
سر تهرونی رو میذارن زیر تیغ گیوتین تا تیغ میاد پایین دم گردنش گیر میكنه و تهرونیه آزاد میشه .
اصفهونیه هم میگه : من رو هم با گیوتین اعدام كنین و با ز هم تیغه گیوتین گیر میكنه و اون هم آزاد
میشه .
بعد نوبت تركه میشه و میگه :
این گیوتین كه خرابه …منو تیر باران كننید . !!!


تركه ادعای پیغمبری میكنه . بهش میگن خوب كتابت كو ؟ میگه ، فعلا جزوه میگم بنویسید تا بعد .......!!!


یه روز یه تركه چله تنابستون میره زیر لحاف و سرش رو محكم میكشه !
یكی میاد و بهش میگه : آقا شما ترك هستی ؟
تركه میگه : ای بابا مگه از زیر لحاف هم معلومه ؟؟!!!


8 مرداد 1389برچسب:, :: 2:36 :: نويسنده : حمید رضا

ترکه

ترکه يه مسجد درست مي كنه مي بينه هيچكي نمياد اونجا نماز بخونه بالا سر در مسجد مي نويسه نماز صبح يك ركعت بدون وضو!

شیخ

به يه شيخه مي گن 2ّّ×2 چند مي شه ميگه هر چي خدا بخواد

پول

بچه به مادرش ميگه مامان چرا از آقاي همسايه پول گرفتي مادر ميگه پسرم اگر به اميد بابات نشسته بودم آلان تورو هم نداشتم

مرغ

دوتامرغ باهم حرف ميزدن اولي گفت:من توي كيف دخترم عكس خروس پيدا كردم. دومي گفت:خوبه من توي كيف دخترم تخم مرغ پيداكردم.

دزدی

قزوينيه ميره يه خونه اي دزدي گاوصندوق بلند ميكنه بعد زنگ ميزنه خونهه ميگه بچتون رو بيارين گاوصندوق رو بگيرين

نوح

يه عده آخوند را داشتن ميبردن بهشت يهو يه سايپا پر از حيووناي جور وا جور تخت گاز از بهشت ميان بيرون يكي از آخوندها ميپرسه اينا ديگه چي بود. ميگن حضرت نوح بود كشتي شو فروخته سايپا خريده...

زن ذلیل

روز قيامت خدا به مردا ميگه: اونايي كه زن ذليل بودن سمت چپ بقيه سمت راست. همه ميرن سمت چپ فقط يكي نميره. خدا بهش ميگه چرا تو نرفتي اونور؟ ميگه: خانومم گفته اينجا وايسا !

امریکایی

از بوش مي پرسن ميزاري حقوق بشر و امنيت تو همه دنيا برقرار میشه؟ ميگه : اگه به منافع من لطمه نخوره آره

بوش

به بوش مي گن با لجن جمله بساز ميگه: همه تو ايران با ما لجن

لره

به لره ميگن: خسته نباشي .ميگه:باشم مثلا" جه غلطي ميكني ؟

پولدار و گدا

يه پولدار و يه گدا تو مدرسه با هم اشنا ميشن يه روز عيد معلمشون از پولداره مي پرسه :عيد كجا رفتين ؟ پولداره ميگه : انگيليس .بعد معلم از گدا همين سوال رو ميپرسه , گدا ميگه ما شبا به پارك مي رفتيم و پدرمون مي گوزيد و ما مي خنديديم

کور

کوره میره تو آشپز خونه دستش به رنده میخوره میگه

 

این دری وریا چیه نوشتن؟


کچل

كچله رفت سلموني گفت ببخشيد!!!

ترکه

به يه لره مي گن ساعت چنده بلد نبوده جواب بده مي گه: برو برو ديرت شده...
موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 339
بازدید ماه : 489
بازدید کل : 26718
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1



تصاوير تصادفی